Bezorgen (ook zaterdag) én afhalen

Verzendkosten NL € 9,50 | BE € 10,50

Vragen of advies? 085 064 51 10

FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

Tijdens het bestellen kiest u zelf voor een voorkeursdag van levering, wij versturen uw bestelling altijd 1 werkdag voor de door u gekozen datum. Op de pagina “levertijd” vind u de actuele stand van zaken terug over eventuele vertragingen bij de pakketdienst.

Als ik in het weekend bestel heb ik dan de verhuisdozen op maandag?

Op vrijdag na 14:30 is de eerst mogelijke leverdatum die u kunt kiezen dinsdag, uw bestelling wordt op maandag verzonden.

Hoe kan ik betalen?

In de webshop hebben wij een aantal betaalmogelijkheden. Ideal, Creditcard, Paypal, Achterafbetalen via Klarna, Bankoverschrijving en Pinnen bij afhaling.

Ik betaal per bankoverschrijving, wanneer worden de verhuisdozen bezorgd?

Bij een bankoverschrijving geldt dat de betaling voor 14.30 binnen moet zijn om op die dag nog te kunnen verzenden.  Wanneer uw betaling na 14:30 bij ons binnen komt wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden. (uiteraard nog afhankelijk van de door u gekozen leverdatum) Wij hebben de ING bank en als van een andere bank het geld wordt bijgeschreven is dat niet altijd direct zichtbaar.

Kunnen jullie de ingevulde leverdag garanderen?

Wij kunnen garanderen dat de bestelling 1 werkdag voor de door u ingevulde leverdag wordt verzonden. Wij kunnen helaas niet 100% garanderen dat alles wat wij versturen de volgende werkdag wordt bezorgd. Op de pagina “levertijd” vind u de actuele stand van zaken terug over eventuele vertragingen bij de pakketdienst.

Kan ik de verhuisdozen ook ophalen?

Ja dat kan zonder reservering bij onze vestiging in Hardinxveld. Smederij 4 3371MC. U bent daar altijd van harte welkom van maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00. Alle artikelen die in de in de webshop te bestellen zijn kunt u direct meenemen. Wanneer u een factuur op naam wenst dan kunt u uw bestelling plaatsen in de webshop en kiezen voor afhalen, na het plaatsen van uw bestelling kunt u deze direct afhalen bij ons.

Kan ik als verhuisbedrijf afspraken met jullie maken?

Jazeker, dit is geen enkel probleem. Neem contact met ons op via info@verhuisboxen.nl dan nemen wij z.s.m. contact met u op.

Kan ik een bedrukking krijgen op mijn dozen?

Het bedrukken van dozen kunnen wij voor u regelen via ons moederbedrijf Breho Pack. U kunt mailen naar info@verhuisboxen.nl of direct naar ons moederbedrijf Breho Pack via verkoop@breho.nl.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling?

Enkele minuten na het plaatsen van u bestelling hoort u een bevestigingsmail te ontvangen, heeft u deze niet en zit deze ook niet in uw spambox neem dan even contact met ons op. Wellicht is er iets niet goed gegaan met het invoeren van uw emailadres.

Kan ik ook zakelijk bestellen?

Onze webshop is zowel voor zakelijke en particuliere verkoop. Bent u met uw bedrijf gevestigd in Belgie besteld u dan via www.verhuisboxen.be, wanneer u uw BTW nummer invult bij uw gegevens zal de BTW niet aan verrekend worden.
Wilt u zakelijk grote aantallen zoals meerdere pallets met dozen afnemen of grote afname van noppenfolie/verhuisdekens of andere materialen kunt u contact opnemen met ons moederbedrijf Breho Pack via verkoop@breho.nl of bel 0184-630658.

Ik mis artikelen uit mijn bestelling, wat nu?

Papier/etiketten/matrashoezen etc worden toegevoegd aan pakketten met dozen, vanaf de buitenkant kunt ziet u dit niet altijd, maak daarom eerst uw pakket(ten) open om dit te controleren!
Pakketten mogen een maximaal gewicht en afmeting hebben. In de meeste gevallen bestaat uw bestelling uit meerdere pakketten. Op het pakket wat u ontvangt zit een verzendlabel. In het midden van het label (links naast de QR-code) kunt u zien uit hoeveel pakketten uw bestelling bestaat. Door vertraging of om andere redenen kan het gebeuren dat uw pakketten niet allemaal tegelijkertijd zijn geleverd. De nog missende pakketten zullen z.s.m. bezorgd worden.

Ik heb al besteld en betaald, maar ben nog iets vergeten bij de bestelling, kan ik dit nog toevoegen?

Zolang u geen verzendbevestiging heeft ontvangen van ons kunnen er nog artikelen worden toegevoegd aan uw bestellen zonder dat u nogmaals verzendkosten betaald. Om dit goed te laten verlopen vragen wij u de onderstaande stappen te nemen:
– plaats nog een bestelling in de webshop met de artikelen die u vergeten bent
– gebruik dezelfde NAW gegevens als bij uw eerste bestelling
– kies voor de leverwijze afhalen (hierdoor betaald u geen verzendkosten)
– kies voor dezelfde betaalwijze als bij uw eerste bestelling (GEEN PIN)
– na het afronden van deze bestelling ontvangt u nogmaals een bestelbevestiging
– neem daarna direct contact met ons op
– maandag-vrijdag 08:00-17:00 gelieve te bellen (beide bestelnummers bij de hand houden)
– op alle andere moment stuurt u de mail van uw 2e bestelling naar ons door en voeg hier
aan toe dat u deze wilt toevoegen aan uw eerste bestelling (bestelnummer…….)

Ik ben niet thuis hoe kan ik de verhuisdozen in ontvangst nemen?

Na uw bestelling krijgt u van de DPD (Koeriersdienst) een track en trace nummer. Zo kunt u makkelijk uw pakket volgen. U krijgt altijd van de DPD (Bezorgdienst) op de dag van de bestelling ’s ochtends een mail waarin het tijdstip van bezorging wordt aangegeven. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, probeert de DPD het pakket bij de buren af te geven en als u een briefje ophangt dat het bij een specifieke buur mag worden afgegeven, wordt het verhuispakket daar bezorgd. De DPD zal anders nogmaals het pakket aanbieden of anders bij een Pick Up point het pakket bezorgen, waar u het pakket kunt ophalen.

Ik heb wel een verzendbevestiging van Verhuisboxen.nl ontvangen maar niets van DPD?

Op het moment dat uw bestelling door ons is klaargezet ontvangt u een verzendbevestiging van ons. Op het moment dat uw pakket op het juiste depot van DPD gescand wordt ontvangt u via hen een mail met uw track en trace nummer. Op het moment dat uw pakket daadwerkelijk onderweg in uitlevering is ontvangt u een mail van DPD met een verwacht levertijdsvak van 1 uur.
Heeft u 12 uur na de verzendbevestiging niets van DPD gehoord neem dan contact met ons op via de mail of telefonisch, houd u hiervoor uw ordernummer bij de hand.

Betaal ik altijd verzendkosten?

Helaas kost het versturen van pakketten steeds meer, om u tegemoet te komen nemen wij een groot deel van deze kosten op ons. Echter kunnen wij dit niet in zijn geheel. Wij hebben ervoor gekozen een vast bedrag aan verzendkosten te rekenen per bestelling, ongeacht of deze uit 1 pakket of een pallet bestaat, zo komt u bij het afronden van uw bestelling niet voor onverwachte kosten te staan.
Nederland € 9,50 & Belgie € 10,50, afhalen is uiteraard zonder verzendkosten.

Zijn alle verhuisdozen nieuw?

Alle verhuisdozen en verhuismaterialen zijn spiksplinternieuw. Wanneer wij een partijdoos hebben of dozen met een lichte beschadiging zal dit duidelijk bij het artikel vermeld staan.

Hebben alle verhuisdozen handvatten?

99% van de dozen op onze site hebben handvatten. Wanneer dit niet zo is kunt u dit duidelijk zien in de omschrijving en op de product foto.

Hoeveel en welke verhuisdozen heb ik nodig?

In onze blogs vind u hier meer informatie over. Voor persoonlijk advies mag u ons ook altijd mailen of bellen.

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Via deze link kunt u alle voorwaarden en onze en uw rechten en plichten lezen